בר אבידן -מאמינה באהבה

שנה לאתר "מאמינה באהבה" 28.1.2020

לפני שנה קיבלתי כמתנת יום הולדת את הקמת האתר שלי "מאמינה באהבה."

https://baravidan.com

Bar Avidan  Believes in Love

המסע שעברתי, יחד עם ה-אחת שיודעת הפתיע אפילו אותי. לא ציפיתי שהוא יהפוך למה שהפך. מסיפורים קצרים, עברתי לכתוב סיפורים בהמשכים כמענה לבקשות שלכם.

"מאמינה באהבה"" קראתי לו. כך אני חותמת את סיפוריי. אני מאמינה גדולה באהבה. יש לכך סיבה טובה. שלושה ימים לאחר שהיכרתי אותו, את מי שהפך להיות הגבר שלי ואבי ילדיי, הגיעה הצעת הנישואין. הייתי ילדה בת עשרים וההצעה בהחלט הפתיעה אותי. פעמים רבות שאלתי אותו מאיפה היה לך הבטחון שאהיה הנצח שלך. "עובדה," הוא ענה לי. וכך היה וכך יהיה.

 

הנה המילים שעלו עם עלייתו לאוויר.

https://baravidan.com/%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%99/welcome/

החודש חגגתי את יום הולדתי ולקראתו רקמתי חלומות חדשים,

בישיבת מערכת דיברנו עליהם, ואתם תדעו מה הם כאשר יהפכו למציאות.  עם זאת לא ידעתי איך דברים יתגלגלו.

זה היה חודש מיוחד במינו. עם כל העומס הגדול שנפל עליי רצו לי הסיפורים בראש למרות שלא הייתה לי דקה לכתוב אותם.

מה שהיה מיוחד בו הוא שאחד הסיפורים שעתיד היה להתפרסם בשנה הזו, קיבל חיים עצמאיים משלו. במקום לתת לי לכתוב אותו בלי לדעת כיצד יתפתח,

הסיפור הזה של קנדי וינטר ואוליביה סאמר המשיך להיכתב לי בראש ולהתפתח.

כבר בחרתי תמונה שתייצג אותם. תמונה שהתאימה בול למה שדמיינתי. ואז פגשתי אותו, את קנדי במציאות. הגבר שכל פרט ממנו התאים לדמותו של קנדי והיה לי כבר ברור שהסיפור הזה מבקש ממני להפוך ל …ספר.

האם תקבלו הצצה ממנו? אני מניחה שכן.

איך? עדיין לא הוחלט.

#החלטה_של_רגע

#בר_אבידן

האתר נכנס למתכונת חדשה והסיפורים שאני משתפת בפייסבוק בימי שלישי ושישי עולים באתר מיד עם סיום העריכה ולא ממתינים להתפרסם ביום המיועד. תוכלו לקרוא את הפרקים בגלישה לאתר https//:baravidan

הסיפורים נמצאים תחת קטגוריות שונות. אחת מהן היא סיפורים בהמשכים, ותת קטגוריה לפי שם הסיפור. כאשר כל פרק מופיע בנפרד לנוחיותכם.

אוהבים את הסיפורים שלי, שתפו אותם, ספרו לחברים.

לצד הכתיבה באתר השנה שלי הייתה מאד מתאגרת מבחינה אישית. גם בריאותית וגם מבחינת החיים שמסביבי, ונאלצתי לדחות כמה מהתוכניות כמו לצרף כותבים נוספים לאתר. אני מזמינה אתכם הכותבים שהכתיבה בוערת בהם ורוצים במה נוספת למילים שלהן להצטרף אליי למסע המרתק הזה.

מאחלת לכולכם שתמשיכו להנות מהסיפורים שלי.

בר אבידן