בר אבידן -מאמינה באהבה

למיגן או'סליבן ילידת בוסטון היה הכל.
היא התגוררה בבית ילדותה כאשר מחלונה נשקף האוקיינוס האטלנטי על כל מרחביו. היא אהבה כל מה שקשור למים והרבתה לבקר בו. לא פלא שהספורט החביב עליה ביותר היה השחייה.
היתה לה משפחה חמה ואוהבת, הורים שהרעיפו עליה אהבה ושתי אחיות בוגרות ממנה שאליהן היתה קשורה בלב ונפש.
היתה לה משרה נחשקת במשרד לפרסום הגדול ביותר בעיר, משרה שהכניסה לכיסה סכום בן שש ספרות.
מייגן היתה מאורסת לעורך הדין הפלילי דניאל מקרת'י. הגבר הקשוח ויפה התואר שהיה הרווק המבוקש בעיר עד שנאותה מיגן אחרי חודשים רבים של חיזור להפוך לבת זוגו.
כל העתיד שלה היה מתוכנן לפרטי פרטים. היא עמדה לחתום על חוזה של רכישת בית בפרבר העיר תוך כמה ימים, הבית אליו היתה אמורה לעבור יחד עם דניאל.
למיגן לא היו שונאים וכולם כיבדו ואף העריצו אותה . היא מעולם לא התנשאה על איש והרבתה לשבח את עובדיה.
איש לא יכול היה לצפות, בטח לא מיגן, שבאמצע היום של יום רביעי יכנס עמיתה לעבודה, גבר שמעולם לא היה לה שום ארוע חריג איתו, ינעל מאחוריו את הדלת, ישאיר אותה לכודה במשרדה המפואר.
העובדה שהיא לבשה סקיני ג'ינס וסוודר סגור לא הפריע לו למשוך בפראות את מכנסיה כלפי מטה. למרבה המזל באותו רגע עצמו עבר אחד בעלי החברה ליד החלון הגדול המשקיף לתוך משרדה ושמע את מיגן צועקת. הוא פרץ את הדלת בבעיטה ודרש מהגבר לחכות לו במשרדו.
מיגן ההמומה התקשרה לארוסה. בקול רועד וסיפרה לו מה שקרה.
"לכל סיפור יש שני צדדים," אמר לה בקור מקפיא דניאל, "אני לא יכול להרשות לעצמי להיות קשור למעשה כזה. כעורך דין אני גם מציע לך לא להתלונן. זה רק יפגע בשמך הטוב, או מה שנשאר ממנו."
היה לה ברור שאת עבודתה הפסידה ונותר לה רק להתמקח על פיצויי פרישה.
מיגן ידעה שיש לה שתי אפשרויות. האחת לשקוע במרה שחורה, והשנייה לאסוף את עצמה מיד ולחפש עבודה במקום שאיש לא מכיר אותה. היא ידעה שיש לזה מחיר. היא תהיה רחוקה ממשפחתה האהובה.
האפשרות היחידה שהייתה מבחינתה אפשרית היא לעבור לניו יורק שם התגוררו הורי אביה ואחותה הגדולה ממנה בחמש שנים.
עוד באותו לילה, לאחר שקיימה שיחה עם הוריה, עיינה מיגן בהצעות העבודה ושלחה את קורות החיים שלה לכמה חברות פרסום. באף אחד מהמיילים ששלחה לא ציינה את השכר המבוקש. היא ידעה שיהיה עליה להתפשר.
כמה ימים לאחר מכן הגיעה מיגן לניו יורק. היא ישנה כמה ימים אצל סבה וסבתה עד שמצאה דירה שמצאה חן בעיניה. לשמחתה, הכניסה אליה היתה מידית.
עשרה ימים אחרי שעזבה את בוסטון הגיעה מיגן לראיון עבודה ראשון.
וכאן מתחיל סיפורה.
בר אבידן©
מאמינה באהבה
14.8.2018