בר אבידן -מאמינה באהבה

"שבת של אהבה" 25 – 18.6.2021

פרק 35 – מדברים

סול לא מאמינה במתנות חינם. היא רותחת על כריס שילם אלפי דולרים עבור הקניה שלה במיו מילאן. היא מגיע לדירתו נותנת לו את השקיות ובהן הבגדים. "אני לא מעניקה זיון תמורת מתנות," היא יורה לעברו ועוזבת בכעס את דירתו.

פרק 36 – יחד 18+

פרק 8 – מחפש אחריה

אנני עושה הכל כדי לרצות את איב במסיבת יום ההולדת שלה. היא מממנת לה מסיבת ספא, ומארגנת את החברות לאפות לאיב עוגות כבקשתה.

איב שכועסת על העולם מטיחה את כל התסכולים שלה על אנני וגורמת לה לעזוב. גם למייסון נמאס מהאווירה המתוחה והוא עוזב מיד אחריה.

חתום בנשיקה (6/2018)

עורך הדין דסטין ג'דסון נכנס לישיבה עם הלקוח שלו מול איש עסקים שלא מסתיר את רצונו לסגור בכל מחיר את העסקה. הדבר האחרון שדסטין מצפה הוא שבתו של איש העסקים תצטרף לישיבה ותנסה להכשיל אותה.

אומר בזהירות שאנחנו לקראת סיום של וירוס הקורונה שתקף את כל בני משפחתי המורחבת. מצד אחד זה טוב שכולם עברנו את זה יחד, מצד שני זה לא קל כאשר את עדיין נלחמת בוירוס וצריכה לטפל בדור ההמשך.

הווריאנט הזה הוא תוקפני במיוחד ולעולם אי אפשר לדעת איפה הוא יתקוף. גם אחרי שהוא נחלש עקבותיו עדיין מורגשות שבועות אחריי.

אין לתאר את ההרגשה אחרי שאת יוצאת מבידוד של שבועות לאוויר הצח. ביחוד שהוירוס תוקף את דרכי הנשימה.

*

נושא ההתאבדות מלווה אותי מאז שאני קטנה. אנשים קרובים לי בחרו לרדת מהעולם, מאוחר יותר גם חברים. המקרה האחרון היה לפני שבועיים והפרק של "מכורה לקולו" מוקדש לזכרו.

כאשר התחלתי לכתוב את הסיפור על הפסיכיאטר, בעקבות היכרות (לא כמטופלת) עם אחד כזה, לא ידעתי לאן יסחוף אותי הסיפור.

יש שאומרים שהסיפורים שלי לקוחים מדימיוני. לא פעם יש בהם הרבה מעולמי.

שתהיה שבת טובה

וסופ"ש רגוע

?

בר

בדיוק כמו שאני

מתוך הבלוג שלי "כותבת אותי."